Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen over het gratis exclusieve klantprogramma van Essent? We hebben de meest voorkomende vragen voor je gebundeld per categorie. Wel zo makkelijk.

 

Voor vragen over bijvoorbeeld je factuur of jaarafrekening, verwijzen we je naar de klantenservicepagina op Essent.nl

Thuisvoordeelshop

Klanten van Essent die meedoen aan het klantprogramma Thuisvoordeel, vinden in de Thuisvoordeelshop verrassende deals. Denk aan A-merk huishoudelijke apparaten, cursussen, energiebesparende producten en dagjes weg. Altijd met een flinke korting!

De Thuisvoordeelshop is te gebruiken gedurende de looptijd van jouw deelname aan het Essent klantprogramma Thuisvoordeel.

Om gebruik te maken van de deals, log je in met je Mijn Essent account. Vervolgens checken we of je meedoet aan het klantprogramma Thuisvoordeel. Zo ja, dan kun je lekker shoppen.

Je betaalt met iDEAL of creditcard (VISA en MasterCard).

Heb je e-vouchers besteld en deze na een kwartier nog niet ontvangen? Check dan eerst even je SPAM box (ongewenste e-mail). Nog niet gevonden? Neem dan contact met ons op via 010 - 204 30 82 of thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl. Producten worden mits op voorraad binnen 3-5 werkdagen afgeleverd.

Je ontvangt binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Op de website van de aanbieder vind je informatie over hoe je je e-voucher kunt inwisselen.

Nadat je hebt besteld kan dit helaas niet meer. Neem even contact met ons op via 010 - 204 30 82 of thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl als je hier vragen over hebt.

Je persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees hier meer over in onze privacyverklaring.

Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens? Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben , stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl We vertellen je dan binnen 3-5 werkdagen precies hoe je je bestelling kunt terugsturen. Wij nemen alleen ongebruikte artikelen in de originele verpakking retour. Als we het product terug hebben gekregen, krijg je van ons het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug gestort, meestal binnen twee weken. Helaas vergoeden we de verzendkosten voor het terugsturen niet.

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben , stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl. Voeg ook je betaalbewijs en wat foto’s toe van het kapotte product. Je hoort vervolgens van ons binnen 3-5 werkdagen hoe we dit gaan oplossen.

Nee, Essent doet dit omdat we onze klanten waarderen en de beste deals willen bieden.

Thuisvoordeel

Thuisvoordeel is hét klantprogramma van Essent. Als je particulier klant bent van Essent, kun je gratis meedoen en vanaf dan ontvang je extra korting op je stroomtarief, regelmatig leuke cadeautjes, kun je Air Miles sparen én krijg je exclusieve kortingen op (energiebesparende) Essent producten.

Thuisvoordeel is voor alle particuliere klanten van Essent. Meedoen is gratis en regel je binnen 1 minuut.

We zijn blij met onze klanten, dat willen we samen vieren. Zonder dat we daar iets voor terug verwachten. Een glimlach of een leuke reactie is al genoeg. En vind je het toch niks? Dan meld je je gewoon weer af. Maar eerlijk: je wordt toch nooit slechter van voordeeltjes?

Met het formulier op deze pagina meld je je als particuliere klant makkelijk en gratis aan. We hebben alleen je klantnummer nodig.

Als je deelneemt aan het gratis klantprogramma Thuisvoordeel van Essent, dan krijg je ieder jaar bespaartegoed. € 50, € 75 of € 100 euro per jaar. Jouw bespaartegoed kan je inzetten voor korting op zonnepanelen, isolatie, een warmtepomp en/of laadpaal. Tevens vind je in de Thuisvoordeelshop andere energiebesparende producten met fikse kortingen. Zo helpen wij jou een handje om je energierekening omlaag te krijgen.