Retouren

Ik wil iets terugsturen, hoe werkt dat?

Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens? Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben , stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl. We vertellen je dan binnen 3-5 werkdagen precies hoe je je bestelling kunt terugsturen. Wij nemen alleen ongebruikte artikelen in de originele verpakking retour. Als we het product terug hebben gekregen, krijg je van ons het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug gestort, meestal binnen twee weken. Helaas vergoeden we de verzendkosten voor het terugsturen niet.

Mijn product is kapot, wat nu?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben , stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl. Voeg ook je betaalbewijs en wat foto’s toe van het kapotte product. Je hoort vervolgens van ons binnen 3-5 werkdagen hoe we dit gaan oplossen.